Artikel 1.

Wij zijn Omnima B.V.

  • Je kunt ons zo bereiken:

    Mailen: [email protected]

    We zijn 24/7per e-mail bereikbaar

  • En als je van lange nummers houdt:

    Dit is ons KvK-nummer: 71592881
    Dit is ons BTW-identificatienummer: NL858775840B01


TOEPASSELIJKHEID

Artikel 2.

 

  • Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.
  • Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. Maar zie ook lid 3.
  • Wij doen niet zo moeilijk.

 

HET AANBOD

Artikel 3.

 

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd.

 

DE OVEREENKOMST

Artikel 4.

  • Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze IT developers iedere dag hard voor.

  • Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

  • Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

 

HERROEPINGSRECHT

Artikel 5.

 

  • Heb je het product hebt ontvangen en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug.

  • "Daarom" accepteren we ook als reden.

  

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Artikel 6.

 

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder of geen geld voor het product terugkrijgt.

  

VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

Artikel 7.

 

Die zijn er niet als je het product zelf terug brengt of opstuurt.

  

VERPLICHTINGEN VAN OMNIMA BIJ HERROEPING

 

Artikel 8.

 

Zodra jij binnen 30 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;

  • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug.

  

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

Artikel 9.

 

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

                          >Beschadigde producten die niet binnen 24 uur na bezorging zijn gemeld.

                          >Producten waarvan de verpakking totaal is vernield zodat het voor ons onverkoopbaar wordt.

                          >Producten die gemonteerd zijn geweest dan wel zijn gebruikt.

                          >Producten die uit een outlet of showroom zijn verkocht. Deze kunnen namelijk gebruikssporen dan wel beschadigingen bevatten.

  

DE PRIJS

Artikel 10.

 

  • Zie artikel 3.

  • Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  • Verzending vanaf € 100,- is gratis. Tot € 100,- betaal je € 7,95 verzendkosten.

  

CONFORMITEIT EN GARANTIE

Artikel 11.

 

  • Zie artikel 4.

  • Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

  

LEVERING EN UITVOERING

Artikel 12.

 

  • Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.

  • Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.

  • Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

  • Wij worden door derden aangeleverd en hierdoor kunnen vertragingen optreden. Dit is voor ons een overmacht en we kunnen hiervoor ook niet aansprakelijk worden gesteld.

  • Omnima is een leverende partij. Als u er voor kiest een product zelf te monteren óf te laten monteren door een derde partij, dan bent u zelf verantwoordelijk voor deze montage. Te late leveringen dient u dan ook zelf te regelen met uw monteur. Wij kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

  

BETALING

Artikel 13.

 

  • Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

  

KLACHTENREGELING

Artikel 14.

 

  • Heb je een klacht? Vervelend.

    We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.

  • Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.

  • Het is belangrijk een product te testen vooraleer je het in gebruik neemt. Aansluitingen en/of productiefouten kunnen altijd aanwezig zijn. Het is makkelijker iets te verhelpen als het gelijk wordt geconstateerd dan dat je het "weken" later pas opmerkt, terwijl het er misschien al was ten tijde van de montage of plaatsing. Omnima is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan die ten tijde van de plaatsing gezien of bemerkt had kunnen worden.

  • Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.


MONTAGE

Artikel 15.

 

  • Als je je aangekochte producten laat monteren door andere of je gaat er zelf mee aan de slag is dat natuurlijk oké. Je spaart er natuurlijk geld mee uit, dat je aan andere mooie spullen kunt besteden. Omnima is echter niet verantwoordelijk voor (gevolg)schade die ontstaat nadat een product is gemonteerd. Wij kunnen producten perfect laten monteren door derden. Je ontvangt hiervoor een prijs voordat je de beslissing hoeft te nemen. Een voordeel hiervan is dat wij wél aansprakelijk zullen blijven voor de (gevolg)schade na montage.


EMAILVERKEER


Artikel 16.

 
De informatie verzonden in e-mail berichten is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u een bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is wettelijk niet toegestaan. Wij staan niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Externe e-mail wordt door ons niet gebruikt voor het aangaan van verplichtingen. 

 

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie heeft ook algemene voorwaarden opgesteld. Daar staat precies hetzelfde in, maar dan lekker ingewikkeld.

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Or sign up here
Wachtwoord vergeten?
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »